دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی زخم کاری

متن آهنگ زخم کاری محسن چاوشی

اومدم مثل یه ببر کینه توز حقمو بگیرمو شبانه روز
عقب شغال قاتل بودم ...
بی خبر از اینکه با دیدن تو دیدن حالت خندیدن تو
خودمم قاتل این دل بودم ...
توی این جنگل قانون مرده همه چی رنگ جنون داره جنون
ما چی بودیم و چی هستیم الا
دوتا قرقاول غلتیده به خون
تف به اون ذات تباهی که نخواست
بگذرم با تو از این سد سیاه
اوف به اون سق سیاهی که نذاشت
بگذری با من از این شهر تباه
بوی خون فرا گرفته قصه رو طعم خون میده تمام کلمات
ای به جرم من مجازات شده همه ی قافیه های من فدات
تف به اون ذات تباهی که نخواست
بگذرم با تو از این سد سیاه
اوف به اون سق سیاهی که نذاشت
بگذری با من از این شهر تباه

پخش آنلاین همین موزیک

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: جمعه 17 شهريور 1402برچسب:پخش آنلاین, آهنگ پخش , موزیک ,دانلود آهنگ ,دانلود آهنگ زخم کاری, احساسی دانلود, آهنگ جدید ,دانلود آهنگ های محسن چاوشی ,متن آهنگ, متن آهنگ زخم کاری- ÷صمحسن چاوشی, محسن چاوشی mohsenchavoshi,music ,zakhme kari,,chavoshi mohsen, chavoshi,chavoshist,راک,پاپ,چاوشی,,عاشقانه,موزیک,زخم کاری,, , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM